top of page

יום 111 - אוסטרליה

סידני

הבאקפקר שלנו - Galla Hotel - אוסף מקרי של טיפוסים משונים ולפי הלונלי פלאנט - "מקום שירד מנכסיו עקב אורחים שהפכו לקבועים ובעצם רק בזכותם המקום מלא כמעט כל הזמן". אנחנו קיבלנו פינה נחמדה לשנינו ולאט לאט אנחנו מתרגלים לאווירה.

יצאנו לטייל בעיר. עברנו בגנים הבוטאניים המקסימים והמשכנו לאורך החוף עד בית האופרה, צילמנו מזוויות שונות וגם נכנסנו עד איפה שמותר. משם דרך שוק עבודות היד הגענו ל- Circular Quay ול- Rocks. כמו שכתוב - בניינים ישנים לרוב, סמטאות צרות והרבה אווירה, נגני רחוב וקיוסקים רבים. ומעל הכל מתנשא הגשר המכונה Harbour Bridge, עליו פסענו וגם טיפסנו לגובה באחד מעמודיו. בפנים תערוכה מעניינת ביותר על  בניית הגשר מההחלטה לבנותו ועד ימינו. גם על הנוף היפה הנשקף מהעמוד הבטנו. לאחר שירדנו, פסענו ברחובות עד התחנה המרכזית ובגלל שלא הגענו לשוק של פדינגטון קנינו מלא ירקות בסופר סיני שמצאנו. חזרה, דרך כמה לוחות מודעות, מתלבטים אם לקנות או לשכור רכב ואם בכלל. ארוחת ערב מיוחדת עם ירקות מטוגנים ומתובלים ותכניות לימים הבאים. מזג האוויר מאיר לנו פנים והוא אביבי להפליא. האוסטרלים מטורפים, אך לנו זה לא מפריע, רק מבדר.