top of page

יום 163 - אוסטרליה

קיינס-קורנדה

עזבנו את קיינס וגם היא שייכת כבר לעבר, ליומן ולזכרונות שלקחנו אתנו.

הבוקר עוד ביקרנו במוזיאון העיר שבתוכו מגובבים דברים מדברים שונים הקשורים לעיר ולאזור, ללא סדר כרונולוגי או נושאי, אך אנו בכל זאת שאבנו קצת אינפורמציה על העבר ובסך הכל היה נחמד. הסתובבנו קצת בסובנירים ואכלנו משהו ונסענו דרך שדה התעופה , שם החלפנו את 550 הדולרים האחרונים שהיו בטרוולרס של אמריקן-אקספרס. הסתבכנו קצת עם החניה, אך הסתדרנו אחרי שקראנו את האותיות הקטנות. בעצם עכשיו, אחרי קיינס אנחנו באמת בצפון והדבר נראה לעין, בעיקר בגודל הקריקים, שהם בעצם נהרות, וביערות הגשם שמכסים חלק יותר נכבד מהאזור.

עלינו בכביש מפותל ומקסים ל- Kuranda ובדרך עצרנו לתצפית מרהיבה על כל אזור החוף והשדות שמגיעים עד אליו. גם את גרין איילנד ראינו ואת קיינס למרחוק. בקורנדה הספקנו לשוטט, אך את מפלי Barron לא ראינו כי כרגע אין כמעט מים, וכך צפינו בזרם דק ודי מאכזב שנפל מהסלעים המדורגים אל הנחל. ביקרנו בתחנת הרכבת המפורסמת וראינו את הצמחיה הטרופית שהיא עוטה עליה - תחנה קטנה ויפה, אם כי מאוד תיירותית (כמו כל הכפר). הסתובבנו קצת בחנויות ובגלריה אחת ורקמנו תכניות למחר.

ישנים בקמפינג המקומי כדי לא להסתבך. נקווה שאת הלילה נעבור עם פחות עקיצות ושהתכשיר החדש שקנינו יעזור. בכל אופן ה"מרגיע" שקנינו - מרגיע.