top of page

יום 192 - אוסטרליה

לייקס אנטרנס-מטאנג

האמת, שבחישוב מהיר לא נשאר לנו הרבה זמן עד הטיסה, וכך אתמול אספנו כמה שיותר חומר ומפות על האזור ותכננו כמעט יום יום מה נעשה. השארנו 6 ימים ספייר לסידני ועוד 6 ימים לפארק Bogong ונותרו כ- 3 שבועות.

הנסיעה ל- Lakes Entrance היתה קצרה, וכמובן שהגענו בראש שיירת מכוניות שהצטברה מאחורינו.

העיר נמצאת ליד אחד האגמים שנוצרו על ידי סכר טבעי שבנה הים במשך השנים כשהביא איתו חול. אז יש רצועת חוף ואחר כך רצועת ים ואחר כך שוב רצועת חול ובסוף הים. חצינו על הגשר וטיילנו לאורך רצועת החול בצמחיה מגוונת מלאת ציפורים וזבובים. הגענו עד ה- ENTERENCE שהיא תעלה שנעשתה כדי לאפשר לסירות לחצות את רצועת החול ולהגיע בנוחות למרינה ולחוף.

חזרנו לאורך החוף ונסענו ל- Myerimilang Heritage Park, שהוא פארק קטן שנמצא בסביבתו של בית עשירים שהתרוקן מיושביו. הבית ניתן לביקור ומרשים במיקומו וברהיטיו. המסלול הקצר שהלכנו בפארק העביר אותנו דרך הצוק שיורד אל הים, אל יער אקליפטוסים דליל, קריק יפה ועשיר בצמחיה וביצה עם ברווזים וצמחיה נמוכה. היה מאוד נחמד והחלטנו להישאר ללון באזור בקמפינג שהתברר לנו שהוא ממש ריק מאדם.