יום 135 - אוסטרליה

פארק דוריגו-קופס הארבור

בבוקר טיילנו בפארק דוריגו. 8.5 ק"מ ביער הגשם היבש, ראינו את מפלי Coachwood וירדנו ועלינו למפלי Cedar, כאשר אנו לומדים על העצים לפי השלטים הממוספרים וההסברים בדף. גשם קליל טפטף כאשר שתינו קפה בסוף הטיול באזור הפיקניק Never-Never, ולא הפריע למקומיים לטרוף ולמנגל ולנו לאכול את פרוסות הלחם האחרונות.

בדרך תלולה ויפה נסענו לחוף. ועצרנו בטיילת של Coffs Harbour, לשם הגענו מורעבים אחרי שנשארנו עם מזווה ריק בסוף סדרת הפארקים מארמדייל עד לחוף. טרפנו 2 דגים + 2 צ'יפס קטן במק-דונלד ועוד 4 כדורי גלידה טעימה, ואחר כך השארנו סכום עתק בסופר. צריך לגוון ולאכול יותר טוב, זאת מסקנת הדיונים האחרונים. אז משלמים יותר, ולא צריך לאכול רק לחם עם גבינה צהובה.

ירדנו לחוף. שוב חול, ים, שמש וציוויליזציה מפחידה. נשתדל לא להתעכב יותר מדי במקומות הטובים לגולשי גלים, חובבי שיזוף ומעיפי עפיפונים. קשה למצוא כאן מקום בטוח וחינם לחנות בו מבלי לקחת סיכון שאיזה שחור או לבן, נרקומן או אלכוהוליסט ינסה לשדוד אותך בלילה. לכן אחרי אזהרה של מקומי, נטשנו את חניון הגולשים שהתרוקן לפנות ערב ושילמנו בקמפינג 10$ ללילה. מזל שהמקלחת כלולה במחיר.