top of page

יום 113 - אוסטרליה

רויאל נשיונל פארק

סוף סוף אנחנו מטיילים. אין ספק שזו הדרך המהנה ביותר לראות, לחוות ולהכיר. יום מקסים עבר עלינו ב-  Royal National Park. כל מה שהבטיחו לנו במפה ובספר התגשם. התחלנו בנסיעה ברכבת עד Otford, שם התחלנו בדרך, לא לפני שהצטיידנו במים. השביל עבר דרך תצפית מרהיבה על חופים שמצוקים תוחמים אותם. לעתים יש חול זהוב בין הצוקים לים. עברנו ביערות אקליפטוסים עתיקים שביניהם ניתן למצוא צמח הפורח ודומה לאגבה, אך בצבע אדום-בורדו. ראינו גם את ה- Pied Currawong שהיא ציפור ענקית וצווחנית - שחורה עם זנב מקושט בלבן. לאט לאט השתנה הנוף ליער בנקציות. יש כאן המוני סוגי בנקציות ורק אפשר לדמיין איזה יופי זה בזמן הפריחה. תוך כדי ירידה מהצוקים לחוף עברנו ביער טרופי עם דקלים, מטפסים ופיקוסים. כמעט בכל חוף שוכנים בתי גולשים שרובם נטושים כרגע. פסענו על החופים, קצת שוקעים בחול וקצת מדלגים על הסלעים המיוחדים. בעליה חזרה למעלה צפינו בזוג Crimson Rosella, תוכים אדומים עם כנפיים כחולות, וראינו עוד תוכי גדול בצבעי ירוק-אדום. גם מספר איילות פגשנו. שפע החי והצומח כאן מדהים וממש קשה לעיכול. אחר הצהריים הגענו לכאן והכנו לנו ארוחת ערב משביעה וטעימה, אליה הצטרף שחף נודניק שדרש עוד ועוד אוכל. פשוט משגע ומרהיב לטייל כאן.